VERENIGINGBESTUUR EN TAKEN:
Hoofdbestuur
Simone Drenth
- Lid van de Technische commissie
- Wedstrijdsecretariaat, indelen van de wedstrijden
Marco van Woerkom - Voorzitter
- Contactpersoon regiovergaderingen
- Voorzitten bestuursvergaderingen
Sandy Way - Penningmeester
- Behandeling van de financiële zaken en de boekhouding
- Zorg voor de verzekeringen
Helen Smit - Ledenadministratie
- Verzorgt de ledenadministratie en de privacywetgeving,
- Beheert Sportlink
Corinna van Beek - Allerhande zaken
- Afhandeling van de mail
- Oranje infoblad jaarlijks vernieuwen
- Contactpersoon met Stichting Dorpshuis en sponsorcommissie
Martina van Langen - Ondersteuning wedstrijdsecretariaat
- contactpersoon Jeugdcommissie
- contactpersoon teams
Het bestuur vergadert één keer per maand (m.u.v. de zomerperiode).
TECHNISCHE COMMISSIE
De T.C. bestaat uit het bestuurslid T.C., de hoofdtrainer, de jeugdtrainer en een afgevaardigde uit de teams.
Simone Drenth en Laura Rendering vormen samende TC.
De T.C. verzorgt de teamindelingen van de senioren en A-jeugd en bespreekt de teamindeling van de jeugdteams.
De T.C. stelt de trainingstijden vast en heeft overleg met de trainers en coaches. Twee tot vier keer per jaar vindt er een overleg plaats.
JEUGDCOMMISSIE (jchugogirls@gmail.com)
Het Jeugdbestuur bestaat uit:
Doel: Het doel van de jeugdcommissie is om ervoor te zorgen dat al onze jeugdleden met veel plezier handballen bij Hugo Girls. We willen dat ze zich blijven ontwikkelen, zowel op team niveau als op individueel niveau.
Jeugdbeleidsplan: We hebben een jeugdbeleidsplan opgesteld voor de komende jaren. Hierin staat hoe we onze jeugdleden willen begeleiden en opleiden. We bieden handvatten aan alle vrijwilligers die betrokken zijn bij de (technische) ontwikkeling van de handbalsters. Per leeftijdscategorie hebben we de focuspunten beschreven die de leidraad zijn voor de trainingen en wedstrijden. We hebben een map gemaakt met uitgeschreven trainingen, zodat onze vaak jonge trainers met plezier training kunnen geven en onze jeugd kunnen begeleiden en opleiden.
Contact en Organisatie: We onderhouden contact met de teams, coaches en trainers en blijven op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de handbal door contact met de NHV. Enkele keren per jaar maken we trainingsschema’s en bespreken we de teamindeling van de jeugd. We organiseren dat de (jongste) jeugd mee kan oplopen bij een wedstrijd, een gezellige middag met het ouder/kind toernooi, een Sinterklaasactie voor de jongste jeugd en bijvoorbeeld Beachhandbaltraining voor de oudere jeugd.
Samen met de jeugdcommissie van Hugo Boys organiseren we het kermistoernooi en de penaltybokaal, evenals de koffiekaarten- en plantenactie. Dit jaar gaan beide jeugdcommissies samen vergaderen om meer dingen samen op te pakken.
Administratie en Communicatie: We behandelen de mail, regelen bedankjes voor coaches en trainers, versturen kaartjes bij bijzondere gelegenheden en zorgen voor een aardigheidje voor de kampioenen, hun coaches en trainers. We houden jullie op de hoogte via stukjes die we plaatsen in het Contact.
Materiaalbeheer: We verzorgen de tassen voor de teams en de coaches, de uitgifte van de jassen voor de trainers en coaches, en het bijhouden van de sleutels.
Financiën: We beheren het budget van de jeugdcommissie, schrijven een financieel verslag en stellen een begroting op voor het komende jaar.
Vergaderingen: De jeugdcommissie vergadert ongeveer één keer per maand en we houden twee keer per jaar een coaches- en trainersoverleg. We zijn ook aanwezig bij de vergaderingen van het hoofdbestuur en houden contact met de sponsorcommissie.
Contact: Het e-mailadres van de jeugdcommissie is jchugogirls@gmail.com. Ons contactadres is Hasselaarsweg 15.
HET CONTACT
Devi Bakkum verzamelt de kopij voor de Hugo Girls rubriek in het “Contact”. De kopij moet worden gemaild naar hugogirlscopy@hotmail.com.
De kopij dient te worden ingeleverd UITERLIJK de 13de van de maand. Ze heeft het recht stukken in te korten en te corrigeren.
Bedenk bij het schrijven van stukjes dat de artikeltjes in het “Contact” het visitekaartje van Hugo Girls zijn.
WEBSITE + FACEBOOK
Corinna van Beek verzamelt kopij en maakt aanpassingen voor de website en facebook. Als je wat leuks hebt voor de website of FB dan kun je het mailen naar: info@hugogirls.nl
INFOBLAD
Corinna van Beek verwerkt tekstwijzigingen en benadert de sponsoren. Pé Molenaar verzorgt de opmaak en maakt het gereed voor de drukker.
Urmaprint drukt het blad.
SCHEIDSRECHTERS
Bondsscheidsrechter (zaal): Robin Batenburg
Bondsscheidsrechter (veld): Mats Bakker
Verenigingsscheidsrechters: Nel Borst ZR932KA
Monique Beemsterboer ZV470NW
Kitty van Berkel ZV270YT
Iris Borst ZX311XY
Jenny Zuurbier
Rene Buter ZY794PC
Remco van der Laan ZS684V8
Jeugdscheidsrechter: Kaylee Drenth
vacature, vacature
Zoals je kunt zien hebben we nog steeds meerdere vacatures.
Met 8 scheidsrechters zitten we nog steeds krap en gaat het voorkomen dat er geen van bovengenoemde scheidsrechters kan fluiten.
Bijna 1/3 van de wedstrijden is afgelopen seizoen (buiten en binnen) gefloten door spelende leden.
Daarom zal het ook aankomend seizoen weer regelmatig voorkomen dat er een beroep op de spelende leden gedaan wordt.
Voor afgelopen seizoen is het gelukt om elke wedstrijd van een scheidsrechter of spelend-lid-scheidsrechter te voorzien, bedankt voor jullie medewerking.
Laat me weten als er nog vragen of opmerkingen zijn.
Rob Plak 06-24524960
SPONSORCOMMISSIE
Dit seizoen bestaat de sponsorcommissie weer uit 6 leden: Isa Zuurbier, John Peters, Rob Doodeman en Janine Bakker zitter er al even bij.
Jorrit Brink en Dick van Schagen zijn ons afgelopen seizoen komen versterken en daar zijn we heel blij mee.
Jorrit doet o.a. het regelen van de wedstrijdbal bij Hugo Boys en Dick doet ook veel zaken die Boys gerelateerd zijn zoals de aankleding van de teams.
Nog steeds kunnen we wel mensen er bij hebben dus bel gerust eens naar 1 van de leden voor wat meer informatie.
Wat doen we zoal??
We zorgen ervoor dat er langs de velden prachtige borden hangen van onze sponsors en dat alle teams in een mooi tenue spelen met daarop ook de naam van vele bedrijven die Hugo Girls en Boys een warm hart toedragen.
Daarnaast organiseren we nog tal van activiteiten die er voor zorgen dat de clubs het financieel kunnen dragen. Een paar voorbeelden:
· Loterijen tijdens de kermis en nieuwjaarsreceptie
· Oliebollenactie op oudejaarsdag
· Speculaaspoppenactie met Sinterklaas
· Noordender wandeling, een week voor Pasen
· Schubactie in het voorjaar
Al met al zitten we niet stil en kunnen we dus altijd wel wat hulp gebruiken.
We hopen dit jaar weer op een mooi seizoen voor iedereen.
Veel sportplezier gewenst namens de Sponsorcommissie.